Skuteczna reklama internetowa w branży dziecięcej

Branża dziecięca jest bardzo skomplikowana pod kątem generowania sprzedaży. Wiele uniwersalnych wzorców pasujących do innych branż, nie ma prawa bytu w przypadku akcesoriów czy odzieży dla dzieci i niemowląt. Wystarczy spojrzeć na kilka zjawisk, by przekonać się, że trzeba w tej branży zastosować niestandardowe podejście.

Po pierwsze, branża dziecięca generuje bardzo wysokie zaangażowanie w mediach społecznościowych, którego pozazdrościć mogą firmy działające w innych sektorach. Mówiąc brutalnie, wszystko co dotyczy dzieci, klika się bardzo dobrze i daje ogromne możliwości firmom działającym w tym sektorze.

 

Po drugie, wiele firm działających w tej branży ma bardzo duże możliwości lojalizowania Klientów i proponowania im co pewien czas nowych produktów zgodnie z utartym „cyklem zakupowym” istniejącym u młodych rodziców.

 

Po trzecie, są też złe wiadomości - ze względu na dużą liczbę potrzebnych produktów, często spotykamy się z bardzo wysokim poziomem racjonalności wydatków po stronie młodych rodziców, co stanowi pewnego rodzaju ograniczenie w sprzedaży. Ograniczenie zarówno finansowe dotyczące wartości wybieranych produktów, jak i ograniczenie decyzyjne. W żadnej innej branży nie jest potrzebny tak długi czas od pierwszej wizyty w sklepie do zamknięcia zakupów i opłacenia zamówienia!

 

Na szczęście, bazując na doświadczeniach wyniesionych z obsługi wielu projektów w branży dziecięcej, poznaliśmy "sztuczki", które pozwalają efektywnie sprzedaż zwiększać. Wiemy, jak zmiana w podejściu do tworzonych treści pozwoliła na zwiększenie odnawialności zakupów zabawek. Wiemy, jak rozbudowanie komunikacji na Instagramie wpłynęło na rozpoznawalność i zaufanie do producenta akcesoriów dla dzieci i niemowląt. Wiemy, jak skrupulatna analiza danych pozwoliła zwiększyć liczbę zrealizowanych zamówień...

 

Szczegóły dotyczące wspomnianych procesów przedstawimy już 17 października podczas Kids Trade Show! Niecierpliwych zapraszamy na stronę https://traffictrends.pl/zwiekszamy-sprzedaz-w-branzy-dzieciecej/ gdzie umieściliśmy darmową broszurę wprowadzającą w świat marketingu internetowego w branży dziecięcej, wzbogaconą o prosty test pokazujący miejsce, w którym obecnie jesteś na mapie reklamowej."

 

Artykuł autorstwa Piotra Urbaniaka - eksperta marketingu e-commerce.

Zapraszamy do zapoznania się z programem Konferencji podczas Kids Trade Show, podczas której Piotr Urbaniak opowie o Google jako centrum życia rodzica i jak wykorzystać jego potencjał sprzedażowy oraz  jak połączyć cele jedną strategią - od Allegro przez sklep internetowy po punkt stacjonarny.

PROGRAM KONFERENCJI <LINK>

_________

Piotr Urbaniak - od ponad ośmiu lat związany z marketingiem e-commerce. Odpowiada za setki stworzonych i przeprowadzonych kampanii reklamowych dla firm z najróżniejszych branż, wśród których znalazło się wiele firm z sektora dziecięcego. Fan skutecznej reklamy i cyfrowej analityki, która odpowiada na każde pytanie związane z reklamą. W ostatnim czasie miał okazję występować między innymi na Targach eHandlu, I Love Commerce w Poznaniu czy targach Kids Time w Częstochowie.

Newsletter

Bądź na bieżąco