Prezes LiveKid Jakub Pawelski o początkach marki i jej rozwoju

Czym jest LiveKid? To cały system zarządzania placówką w jednej, prostej aplikacji. Dzięki niej zaoszczędzisz swój czas, a co za tym idzie – także pieniądze. Z LiveKid prowadzenie placówki wczesnoszkolnej jest o wiele łatwiejsze. Zapytaliśmy Prezesa Jakuba Pawelskiego jak wspomina początki marki, jakie są jej plany na rozwój i czym wyróżni się na naszych targach.

Kids Trade Show: Co Państwa zainspirowało do otworzenia firmy w branży dziecięcej?

Historia powstania produktu jest znana coraz szerszemu gronu, pewnie głównie ze względu na jej prostotę. Moja mama postanowiła otworzyć żłobek, widziałem więc na bieżąco z jakimi problemami mierzy się jako właścicielka placówki wczesnoszkolnej. Ja zaś jako programista mogłem w łatwy sposób pomóc jej większość tych problemów rozwiązać za pomocą technologii. Tak też powstał produkt jakim jest aplikacja mobilna LiveKid.

Kids Trade Show: Jakie były początki rozwoju firmy? Jak z perspektywy czasu ocenia Pan strategię jej działania?

Początki nie należy do najłatwiejszych. Gdy powstawała firma, ja wciąż pracowałem jako programista dla duńskiego banku na Litwie. Przez pierwsze pół roku nie było mnie więc na miejscu w Krakowie, gdzie mój wspólnik pozyskiwał pierwszych użytkowników naszego narzędzia. Zawsze jednak mieliśmy jasno sprecyzowaną wizję w jakim kierunku zmierzamy z LiveKid, więc takie przeszkody nie miały większego znaczenia.

Kids Trade Show: Jakie mają Państwo plany na dalszy rozwój marki?

LiveKid już teraz kojarzony jest z bardzo dobrą obsługą klienta oraz wsparciem na każdym etapie testowania, wdrażania i użytkowania aplikacji. To się nigdy nie zmieni, chyba że na lepsze. Nieustannie pracujemy nad rozwojem narzędzia, regularnie wzbogacając ją o dodatkowe funkcjonalności, a wszystko to w oparciu o zapotrzebowanie naszych Klientów. Zależy nam, aby każdy dyrektor czy właściciel żłobka lub przedszkola, niezależnie czy to prywatnego, czy publicznego, samorządowego, wiedział czym jest LiveKid i jak może mu on pomóc w jego codziennych obowiązkach. Bo prowadzenie takiej placówki to nie tylko ogromna dawka biurokracji, ale również problemy związane z rekrutacją i zarządzaniem kadrą pracowniczą, komunikacja z rodzicami czy wybór odpowiednich zajęć, wyposażenia lub cateringu.

Kids Trade Show: Jak uważacie Państwo co w segmencie dziecięcym jest teraz "modne", jak dostosowujecie się do ciągle zmieniających trendów? Czy dostrzegacie Państwo transformację w branży przez ostatnie lata?

Jak w każdej branży, również i w tej prym wiedzie technologia i właściwe zarządzanie czasem. Optymalizacja pewnych czynności, aby móc więcej uwagi poświęcić tym bardziej istotnym. Nasza aplikacja więc idealnie wpisuje się w ten trend.

Kids Trade Show: Czy widzicie Państwo różnice pomiędzy branżą dziecięca w Polsce a za granicą?

Różnice są, jak w każdej branży, w końcu różnimy się kulturowo. Dodatkowo w przypadku naszego produktu duży wpływ ma taki czynnik jak system edukacji w danym państwie, z uwagi na to dla jakich podmiotów nasze rozwiązanie jest przeznaczone.

Kids Trade Show: Czym się Państwo kierujecie decydując się na udział w targach?

Przede wszystkim chęć dalszego rozwoju sieci partnerów. Na rynku polskim posiadamy już kilka współpracujących z nami na co dzień firm, ale na pewno nie jest to jeszcze to co nas satysfakcjonuje. Wiemy, że możemy dotrzeć do jeszcze większej ilości placówek i wspierać ich w prowadzeniu żłobków i przedszkoli.

Kids Trade Show: Jak chcecie Państwo podczas targów przykuć uwagę odwiedzających?

Mamy przygotowanych już kilka niespodzianek, ale w naszej głowie ciągle kształtują się nowe pomysły. Sama idea produktu jest interesująca i wzbudza duże zaciekawienie, nie tylko wśród naszej grupy docelowej.

Kids Trade Show: Jakie działania marketingowe planują Państwo w najbliższym czasie?

Działania marketingowe trwają u nas cały czas! Już teraz mogę powiedzieć, że będziemy kontynuować naszą Akademię LiveKid, której pierwsza Letnia edycja, przyciągnęła ponad 2000 zainteresowanych tematyką edukacji wczesnoszkolnej osób. Oczywiście dział marketingu codziennie pracuje nad najważniejszym zadaniem jakim jest generowanie leadów dla naszych handlowców, ale myślimy równocześnie o celach długoterminowych, czyli budowaniu wizerunku eksperta w tej branży, nawiązywaniu wartościowych partnerstw oraz jak najlepszej obsłudze klienta.

Dziękujemy za rozmowę i zapraszamy po więcej informacji i inspiracji na stoisko marki podczas Kids Trade Show.

...............
Kids Trade Show
17 października 2019 r.
PGE Narodowy

 

Zobacz również

Jak dotrzeć na targi? Najważniejsze informacje organizacyjne

Poniżej znajdą Państwo wszystkie najważniejsze informacje organizacyjne na temat Kids Trade Show. Termin: 17 października 2019 (wtorek) Godziny: 10:00 – 18:00 Miejsce:…

Ruszyło głosowanie KID'S AWARDS!

Ruszyło głosowanie! 😃 Wybierz zwycięzców w kategoriach: - Akcesoria / Tekstylia Roku - Art. szkolne / kreatywne Roku - Sklep e-commerce…

Dostawka Easy X Rider

Kategoria:  Akcesoria / tekstylia Roku Firma: Omade Krzysztof Montwiłł Marka / produkt: Dostawka Easy X Rider Oficjalny dystrybutor: uniwersalnych dostawek…
Newsletter

Bądź na bieżąco