Najnowsze kolekcje Shellbag na Kids Trade Show

Właścicielem marki SHELLBAG jest Topq Gdańsk, jeden z największych printing house w Europie. Zespół, to kilkoro osób, które swoje inspiracje i pomysły przenoszą na tworzenie nowoczesnych, praktycznych produktów wykonanych perfekcyjnie i rzetelnie. Shellbag zajmujemy się projektowaniem oraz produkcją głownie torebek, plecaków i tym podobnych akcesoriów z ulubionymi postaciami dzieci, młodzieży i dorosłych. Produkt całościowo powstaje w fabryce w Gdańsku, dzięki czemu bacznie marka przygląda się całemu procesowi jego tworzenia. Właściciel marki opowiedział nam jak powstał ten kreatywny biznes, jaki ma plan na jego rozwój i dlaczego warto pokazać swój produkt podczas targów.

Co Państwa zainspirowało do otworzenia firmy w branży dziecięcej?

Nasze własne dzieci.

Jakie były początki rozwoju firmy/strategia działania?

Początkowo marka była producentem koszulek do kolorowania farbkami, potem mazakami z ilustracjami Disney'a. Zbyt koszulek okazał się krótkofalowy, w związku z czym postanowiliśmy poszerzać asortyment o gadżety tekstylne w postaci m.in. nerek, torebek czy worków na plecy. Produkcja i dystrybucja na licencji trwała około 3 lat. Niestety posiadaliśmy za małą siłę przebicia. Koszta produkcji, które ponosiliśmy mijały się ze stawką jaką chcieli ponosić nabywcy. Mimo dobrej jakości przegraliśmy w porównaniu z cenami produktów napływającymi ze wschodu.

Jakie mają Państwo plany na dalszy rozwój marki?

Obecnie nadal produkujemy dodatki do garderoby. Podążając za najnowszymi trendami w modzie tworzymy produkty, na które składają się kolekcje. Każdy produkt mimo iż jest przemyślany z biegiem czasu w oparciu o uwagi odbiorców i nasze wnioski jest udoskonalany. Skupiamy się  na produktach dla dzieci i młodzieży,ale w naszej ofercie znajdą też coś dla siebie dorośli.

Nieustanie realizujemy nasze nowe wizje. Grono odbiorców staje się coraz większe. Najnowsze najnowsze propozycje mamy zamiar zaprezentować na Targach Kids Trade Show.

 

Jak uważacie Państwo co w segmencie dziecięcym jest teraz "modne", jak dostosowujecie się do ciągle zmieniających trendów? Czy dostrzegacie Państwo transformację w branży przez ostatnie lata?

Strzałem w 10 okazują się nerki i workoplecaki, plecaki te produkty zdecydowanie przodują. Są to wygodne rozwiązania do transportowania niezbędników. Sprawdzają się na wycieczkach czy w codziennym użytkowaniu. Ojcem marki Shellbag jest drukarnia TopQ w Gdańsku. Dzięki temu jesteśmy niezależnym producentem i możemy pozwolić na wyprodukowanie nawet najmniejszych ilości nie będąc stratnymi w inwestycji. Mamy kilkanaście produktów i w dowolnym momencie możemy sobie pozwolić na zmianę szaty graficznej na taką, która jest w danym momencie na czasie. Aby nie być do tyłu z obowiązującymi trendami na bieżąco śledzimy poczynania znanych projektantów i zapowiedzi graficznych.

Na przestrzeni czasu widzimy, że ludzie stają się gadżeciarzami. Obciachowe jest wciskanie portfela do kieszeni, telefony im większe tym modniejsze i wygodniej transportuje się je np. w nerce. Żyjemy w takich czasach, że smartfony czy portfele posiadają już dzieci w wieku przedszkolnym i rodzice poszukują rozwiązań do transportowania  drobiazgów swoich pociech. U nas można znaleźć takie funkcjonalne gadżety dostosowane dla dzieci już w wieku 2 lat.

Czy widzicie Państwo różnice pomiędzy branżą dziecięcą w Polsce a za granicą?

Kiedyś uważano, że to co dobrej jakości to musi być z zachodu. Na chwilę obecną jakość wyrobów produkowanych w Polsce nie odbiega od zachodnich. Mamy klientów w zachodniej części Europy i cieszymy się dobrą opinią o naszych produktach. Coraz częściej w Polsce ceniona jest jakość, wolimy wydać więcej pieniędzy i tym samym cieszyć się z trwałości produktów

Czym się Państwo kierujecie decydując się na udział w targach?

Ciężko dotrzeć do potencjalnych kontrahentów drogą elektroniczną czy telefoniczną. Wysyłane zdjęcia nie odzwierciedlają rzeczywistego wyglądu, jakości a przede wszystkim nie można dotknąć produktu. Osoby - zwiedzający - przybywają w celu nawiązania nowych współpracy. W Warszawie jeszcze nie wystawialiśmy się z obecnym asortymentem. Wierzymy, że nasze produkty zainteresują nabywców i potem zaowocuje to długofalową współpracą z ceniącymi sobie jakość odbiorcami

Jak chcecie Państwo podczas targów przykuć uwagę odwiedzających?

Sądzimy, że nasze produkty odpowiednio wyeksponowane same w sobie przykują uwagę.

Jakie działania marketingowe planują Państwo w najbliższym czasie?

W dobie internetu stawiamy na social media. Facebook, Instagram - użytkownicy są niemal uzależnieni od tego typu aplikacji. Wspomagamy się sponsorowanymi reklamami, np. Google Ads. Planujemy już udziały w targach w 2020 roku. Będzie można nasz znaleźć na Kids Time 2020 w Kielcach,  Toys & Kids Fashion Show 2020 w Warszawie i oczywiście na Kids Trade Show. Nie wykluczone, że pojawimy się na targach także na rynku zagranicznym.

Zapraszamy do odwiedzenia stoiska Shellbag.

.................................
Kids Trade Show
17 października 2019 r.
PGE Narodowy

Zobacz również

Jak dotrzeć na targi? Najważniejsze informacje organizacyjne

Poniżej znajdą Państwo wszystkie najważniejsze informacje organizacyjne na temat Kids Trade Show. Termin: 17 października 2019 (wtorek) Godziny: 10:00 – 18:00 Miejsce:…

Ruszyło głosowanie KID'S AWARDS!

Ruszyło głosowanie! 😃 Wybierz zwycięzców w kategoriach: - Akcesoria / Tekstylia Roku - Art. szkolne / kreatywne Roku - Sklep e-commerce…

Dostawka Easy X Rider

Kategoria:  Akcesoria / tekstylia Roku Firma: Omade Krzysztof Montwiłł Marka / produkt: Dostawka Easy X Rider Oficjalny dystrybutor: uniwersalnych dostawek…
Newsletter

Bądź na bieżąco