Targi Kids Trade Show
Konferencja Kids Trade Conference 2019
Konferencja Kids Trade Conference 2019

Akademia KIDS TRADE CONFERENCE to konferencja edukacyjna dla przedstawicieli sklepów stacjonarnych, internetowych, hurtowników i producentów.

Prelekcje są skierowane zarówno do handlowców, którzy chcą rozwinąć swoje przedsiębiorstwa, jak i do osób, zainteresowanych otworzeniem swojego biznesu w branży dziecięcej.

Informacje jakie zdobędą uczestnicy, będą przydatne i pomogą przedsiębiorcom wyznaczyć między innymi cele marketingowe na najbliższe miesiące.

Dowiesz się również jak zmieniają się oczekiwania rynku i z jakimi wyzwaniami musi się mierzyć przedsiębiorca.

Podczas prelekcji zostaną przedstawione case study liderów. Poruszanymi tematami będą:

  • strategie sprzedaży,
  • efektywny marketing
  •  e-commerce.

Jesteś prężnie działającym przedsiębiorcą? Szukasz inspiracji do dalszych działań?

Zwieńczeniem konferencji będzie rozdanie prestiżowych nagród Kid's Awards w kilku kategoriach.

Rozwiń swoją firmę i dołącz do liderów branży.

Prelegenci
11:00 - 11:30
Piotr Urbaniak
Od Allegro przez sklep internetowy po punkt stacjonarny - jak połączyć te cele jedną strategią?

Działania reklamowe w internecie potrafią skutecznie realizować najróżniejsze cele biznesowe - lojalizować Klienta, sprzedawać produkty, budować świadomość marki, edukować grupę docelową... Spotkanie w ramach tego bloku będzie miało na celu odpowiednie połączenie formatów reklamowych z osiągalnymi celami i ubranie ich w jedną, spójną strategię komunikacji i reklamy.

11:35 - 12:35
Krzysztof Pakulec
Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie - jak robić to skutecznie

Poszukujesz rozwiązań i skutecznych narzędzi, by poprawić wskaźniki sprzedaży w Twoim sklepie? Metody Krzysztofa Pakulca są sprawdzone, wdrożone w wielu firmach, odnoszących dzisiaj zadowalające wyniki. Jeśli chcesz wdrożyć je w swoim sklepie, zapraszamy na prelekcję podczas Kids Trade Conference.

12:35 - 13:05
Bogumiła Sobiczewska
User Experience - dobre praktyki projektowania sklepów internetowych w branży dziecięcej

Bogumiła Sobiczewska - relationship manager w agencji Ideacto, projektującej UX dla sklepów internetowych. Doświadczenie w retailu zdobywała prowadząc własny startup ShopTrotter, który wykorzystując omnichannel łączył sklepy offline z klientami na całym świecie.
Pasjonatka nowych technologii, designu i przemyślanych rozwiązań sprzyjających użyteczności. W Ideacto odpowiada za relacje z partnerami i rozwój biznesu.
Po godzinach jest mentorką w programie akceleracyjnym Google Launchpad, działa w fundacji BalansPL i Startup Founders.

13:05-13:50
Przerwa
13:50 - 14:20
Magdalena Kordaszewska
Jak przekonać rodziców do swoich produktów. Wartość dodana, która wyróżni twój produkt.
14:30 - 15:15
Bartosz Gembski
Niekonwencjonalne podejście do marketingu

Bartosz Gembski, twórca takich marek jak: Pan Buźka - Animacja i Iluzja dla dzieci, Zanimowani czy JoyStory. Autor książki Muzyka, Mikrofon, Akcja! oraz "Świetny Mikołaj". Doświadczony animator, iluzjonista i konferansjer. Szkoleniowiec z zakresu iluzji i animacji. Wizjoner i pasjonat biznesu i rozwoju osobistego. Na Kids Trade Show opowie o swoich niekonwencjonalnym podejściu do marketingu.

15:15 - 15:45
Piotr Urbaniak
Google jako centrum życia rodzica - jak wykorzystać jego potencjał sprzedażowy?

Kochany wujek Google codziennie przybiera inną postać. Czasem jest on dla nas pediatrą lub dziecięcym dietetykiem, a czasem ekspertem od wózków i zabawek dziecięcych. To właśnie z nim rozmawiamy o naszych potrzebach i problemach. W tym bloku skupimy się zatem na tym, jak te problemy i potrzeby przełożyć na wygenerowany wzrost sprzedaży!

15:50 - 16:20
Marcin Pyć
Branża dziecięca na YouTube - jak sprzedają influencerzy?

Marcin Pyć - Audience Analyst w TalentMedia, z branżą marketingową związany jest od 4 lat. W TalentMedia odpowiedzialny jest za analitykę treści oraz za kompleksowe przygotowywanie i wdrażanie strategii komunikacji dla marek. Podczas prelekcji podzieli się swoją wiedzą na temat Influencer Marketingu. W branży dziecięcej jest to dobry kierunek promocji marki, czy warto z niego korzystać, jakie są korzyści i zagrożenia współpracy. Z kim warto współpracować i czym się kierować - na te i inne pytania odpowie nasz prelegent.

16:20 :16:40
Rozdanie nagród KID'S AWARDS

Rozdanie naród KID'S Awards w kategoriach:

  • Akcesoria i tekstylia Roku 2019
  • Artykuły szkolne i kreatywne Roku 2019
  • Sklep E-Commerce Roku 2019
  • Zabawka 2019
  • Najładniejsze stoisko targowe Roku 2019
Newsletter

Bądź na bieżąco