Czy obecna sytuacja to paradoksalnie szansa dla polskiej branży dziecięcej?

Ostatnie tygodnie nie należą do najłatwiejszych dla żadnej branży. Rozprzestrzeniająca się epidemia ma ogromny wpływ nie tylko na sferę zdrowotną, a także biznesową. W dobie przestoju gospodarczego spowodowanego pandemią wirusa COVID-19 na świecie każda branża, w tym także dziecięca, narażona jest na poważny kryzys. Większość przedsiębiorców swoje produkty, materiały zamawia z Chin, czy tym samym jest to ogromna szansa dla Polskich producentów?

Wiele ośrodków targowych znacznie wcześniej wycofało się z przyjmowania zagranicznych kontrahentów, zwłaszcza firm z Chin. W obecnej sytuacji sprzedaż przeniosła się na kanały online, jednakże, pomimo krytycznej sytuacji z jaką przyszło nam się obecnie zmierzyć, Kids Trade Show 2020 odnotowuje wiele zgłoszeń firm, które już teraz myślą perspektywicznie o działaniach, które w drugiej połowie roku wzmocnią pozycję i zszarganą przez obecną sytuację kondycję firmy.

Znane wszystkim targi biznesowe, które odbędą się planowo w drugiej połowie roku 2020, zaszczycą obecnością wyłącznie polscy hurtownicy, właściciele sklepów stacjonarnych, sklepów internetowych oraz producenci z branży dziecięcej z sektorów: zabawki, akcesoria, tekstylia, meble, odzież, obuwie a także papierniczo-wydawniczej z sektorów: artykuły biurowe, szkolne i kreatywne.

Jakie korzyści niesie za sobą udział w Kids Trade Show 2020?

To przede wszystkim możliwość pozyskania nowych kontrahentów, umocnienia stałych relacji, nie tylko z branży dziecięcej, ale także z branży biurowo-szkolnej wzbogaconej o ofertę artykułów kreatywnych. Unikatowe prelekcje przygotowane przez znamienitych specjalistów z branży między innymi dotyczące obecnej sytuacji na rynku e-commerce w kraju i na świecie, kierunków rozwoju branży zakupów internetowych, tak ważnych obecnie skutecznych metod sprzedaży wielokanałowej, narzędzi analitycznych, prezentacji produktów- jak wyróżnić się na tle konkurencji, jak przykuć uwagę nowego klienta i czym zatrzymać obecnych. To również bogata i zróżnicowana oferta firm wystawienniczych, tym samym idealna okazja do dialogu i wymiany informacji, doświadczeń pomiędzy osobami z branży.

Polscy konsumenci przez najbliższy czas zdecydowanie będą szukać rozwiązań- w tym usług, produktów u zaufanych polskich producentów, dowiedz się jakie działania możesz wprowadzić do swojego biznesu, by umocnić jego kondycję oraz zdobyć zaufanie nowych klientów w tych trudnych dla wszystkich czasach.

Zapoznaj się z ofert a wystawienniczą na stronie: https://kidstradeshow.pl/zostan-wystawca/

Poznaj program wydarzeń towarzyszących: https://kidstradeshow.pl/ecommence-kids-conference/

Zobacz również

Content marketing w branży dziecięcej

Branża dziecięca to konkurencyjny, ale i niezwykle atrakcyjny sektor, w którym jak w żadnej innej branży tak łatwo nie gra…

Bezpiecznie spędzaj czas w domu i pomagaj dzieciom z Komitetem Ochrony Praw Dziecka!

Wraz z laureatami konkursu „Świat Przyjazny Dziecku” KOPD uruchamia akcje, w których można nabyć zabawki edukacyjne, układanki i gry i…

#działamyrazem Bon Bon Kids

Wspieramy polskie marki! W ramach akcji #wpieramy #zostańwdomu #działajonline przedstawiamy markę Bon Bon Kids stworzoną z miłości do dzieci. W…
Newsletter

Bądź na bieżąco