Czy obecna sytuacja to paradoksalnie szansa dla polskiej branży dziecięcej?

Ostatnie tygodnie nie należą do najłatwiejszych dla żadnej branży. Rozprzestrzeniająca się epidemia ma ogromny wpływ nie tylko na sferę zdrowotną, a także biznesową. W dobie przestoju gospodarczego spowodowanego pandemią wirusa COVID-19 na świecie każda branża, w tym także dziecięca, narażona jest na poważny kryzys. Większość przedsiębiorców swoje produkty, materiały zamawia z Chin, czy tym samym jest to ogromna szansa dla Polskich producentów?

Wiele ośrodków targowych znacznie wcześniej wycofało się z przyjmowania zagranicznych kontrahentów, zwłaszcza firm z Chin. W obecnej sytuacji sprzedaż przeniosła się na kanały online, jednakże, pomimo krytycznej sytuacji z jaką przyszło nam się obecnie zmierzyć, Kids Trade Show 2020 odnotowuje wiele zgłoszeń firm, które już teraz myślą perspektywicznie o działaniach, które w drugiej połowie roku wzmocnią pozycję i zszarganą przez obecną sytuację kondycję firmy.

Znane wszystkim targi biznesowe, które odbędą się planowo w drugiej połowie roku 2020, zaszczycą obecnością wyłącznie polscy hurtownicy, właściciele sklepów stacjonarnych, sklepów internetowych oraz producenci z branży dziecięcej z sektorów: zabawki, akcesoria, tekstylia, meble, odzież, obuwie a także papierniczo-wydawniczej z sektorów: artykuły biurowe, szkolne i kreatywne.

Jakie korzyści niesie za sobą udział w Kids Trade Show 2020?

To przede wszystkim możliwość pozyskania nowych kontrahentów, umocnienia stałych relacji, nie tylko z branży dziecięcej, ale także z branży biurowo-szkolnej wzbogaconej o ofertę artykułów kreatywnych. Unikatowe prelekcje przygotowane przez znamienitych specjalistów z branży między innymi dotyczące obecnej sytuacji na rynku e-commerce w kraju i na świecie, kierunków rozwoju branży zakupów internetowych, tak ważnych obecnie skutecznych metod sprzedaży wielokanałowej, narzędzi analitycznych, prezentacji produktów- jak wyróżnić się na tle konkurencji, jak przykuć uwagę nowego klienta i czym zatrzymać obecnych. To również bogata i zróżnicowana oferta firm wystawienniczych, tym samym idealna okazja do dialogu i wymiany informacji, doświadczeń pomiędzy osobami z branży.

Polscy konsumenci przez najbliższy czas zdecydowanie będą szukać rozwiązań- w tym usług, produktów u zaufanych polskich producentów, dowiedz się jakie działania możesz wprowadzić do swojego biznesu, by umocnić jego kondycję oraz zdobyć zaufanie nowych klientów w tych trudnych dla wszystkich czasach.

Zapoznaj się z ofert a wystawienniczą na stronie: https://kidstradeshow.pl/zostan-wystawca/

Poznaj program wydarzeń towarzyszących: https://kidstradeshow.pl/ecommence-kids-conference/

Zobacz również

Dowiedź się co zyskujesz zostając WYSTAWCĄ na KIDS TRADE SHOW!

Poznaj korzyści, jakie płyną z udziału w najbardziej inspirującym biznesowym spotkaniu przedsiębiorców i czołowych przedstawicieli firm wszystkich sektorów branży dziecięcej…

II EDYCJA KIDS TRADE SHOW JUŻ 29 WRZEŚNIA!

II EDYCJA KIDS TRADE SHOW JUŻ 29 WRZEŚNIA! SPRZEDAŻ BILETÓW RUSZYŁA! Dla każdego kto był osobiście bądź jedynie słyszał, wie,…

Jak dotrzeć na targi? Najważniejsze informacje organizacyjne

Poniżej znajdą Państwo wszystkie najważniejsze informacje organizacyjne na temat Kids Trade Show. Termin: 17 października 2019 (wtorek) Godziny: 10:00 – 18:00 Miejsce:…
Newsletter

Bądź na bieżąco